1oglananasi ben de aynı durumdayım. Bebeğim 3 günlük. Meme ucum doğuştan içe dönük. Şırınga vs her şeyi denedim. Ama tutamadıkça sinirlendi. Sütüm de dün itibariyle az az geldi. Aventin silikon göğüs ucuyla emzirmeye çalışıyorum. Yeterki emsin kafasındayım açıkcası. Ama süt geliyor mu ağzına doyuyor mu ben de onu düşünüyorum. Tecrübeli olanlar süt geliyor mudur ağzına, doyuyor mudur nasıl anlarım