deli_bir_hatun çok haklisin benimde esim bana diyoki ne kadar korkuyorsun ölümden halbuki benim tek korkum kızımdan ayrı kalmak tek korkum ya bana bişey olursa o ne yapar ya ona bişey olursa ben ne yaparım ödüm kopuyor Şubat depreminde hamileydim karnım burnumdaydi o kadar agladimki depremde ölenlere içim çıktı artık bakmama kararı aldım çocuğa bişey olcak diye şimdi aklıma geliyo rabbim yaşatmasın ne diyim 😞