deli_bir_hatun ben yaşamadım ama depremde yıkılan şehirlerden biri memleketim annemler orda olduğu için deprem sonrası her şeyi gördüm yaşamamışçasına hissettim. Biz de 6 şubatta sahilde ve eski bir binada oturuyorduk psikolojim çok bozuldu. Yeni ve deprem durumunda inşallah Allah’ın izniyle sağlam bir binaya taşındık. Ondan sonra geçti benim o düşünceler. Sürekli gece yatak sallanıyor sanıp uyanıyordum. Sürekli kabus görüyordum. Hala oğlumla beraber yatıyorum. 2 yaşında kesinlikle odasını ayırırım diyordum ama yapamıyorum. Böyle durumlarda kendinizi iyi hissedeceğiniz çözüm yollarına odaklanmak güvende hissetmek bence en kalıcı çözüm olur. Kolay değil taşınmak hele de evliyken bir de kocayı ikna etmesi var tabi ama korkularınızı çok iyi anlıyorum