Umay-gmz nyhn 9 ay 20 günlük bir aydır 3. Tekrarlayan ishal , en son tahlilde kakada bişey çıkmadı öaflora başladık bugün ikinci gündü sanki azaldı gibi zinco c de başladı , inş yavrularımız kurtulsun şu ishalden çok sinirim bozuluyor
nyhn Umay-gmz o kadar zormuş ki ishal. Bende bugün başladım maflora. Bizede zinco verdi zinco c vitamini falan yazmıyor ama bilmiyorum. Biz salgın varmış ona yakalandık ailecek. Keşke o değil biz olsaydık sadece. Derdini de anlatamıyo valla keşke çocuklar hiç hasta olmasa ya
nyhn Zlyha_7758 onuda sordum da bunu önerdi bende bunu aldım eğer faydası olmazsa enterogermina kids Alican
Marsila nyhn Evet o bağırsak düzenleyici canım. Probiyotik o . İçir bir şey olmaz bir de zinco vermişti doktor bize tabi ben muz yedirdim bir patates.
Zlyha_7758 nyhn evet evet eczanedede satılıyor markettede ama üzeri yesil olandan küçük olanlar var ya onlardan kullanan hiçbir kimseden kötü şikayet duymadım birkaç gün içinde faydasını gördüm iki üç gün anlamiyorsunuz ama sonra pamuk gibi yapiyor hemde
princees nyhn merhaba benim 9 aylık kızımda bu salgına yakalandı çok kötü 3 gün hastanede yattık taburcu olduk ama ishali hala devam ediyor sizin ise yaradı mı maflor Damla doktor bizede kullanın defi iki gündür kullanıyorum oei bir fayda yok gibi
nyhn Marsila normalde muzu çok sever bayıla bayıla yer ama şimdi yemiyor. Normalde cici bebe alıp yedirmem belki sever diye onla ezip verdim onuda yemedi yese birşeyler belki data hizli toparlar 😔
huzunkovankusu nyhn çok geçmiş olsun 😔 maflor iyi geliyor diye biliyorum aç tok fark etmez merak etmeyin.. toparlar merak etmeyin.. bol sıvı alması daha iyi onun için
pantenkelebek nyhn bebekliginde kullanıyordum iyi geliyordu 1 yas içinde arkadaşım kullanıyor iyi diyor
Alperenmomss nyhn ben ishal.olunca hemen reflor toz alıyorum mak 3. Günde kesiyor hemen 18 aylık oğlum da
nyhn Alperenmomss valla pişik için antibiyotikli bide mantar kremi bide hamazinc yazmış hepsini karıştırıp sür dedi sürüyorum ancak ishal geçmediği sürece pişikte geçmiyor normalde oğlum 1 yaşına kadar hiç pişik olmadı öyle bı sorun yaşamadık ama ilk defa ishal olunca pişikte beraberinde geldi