nazalex kaderalpo her vaz geçtiğiniz sizi ilerde daha zorlayacak o ağlamaların hepsi çöpe gidiyor bu şekilde
kaderalpo Mcan ben genelde 2 . Günde pes ediyorum hep şuan yine 2. Gündeyiz tek uyumak istemedi uyutup yatağına koydugum anda uyandı en son pes edip yanıma alicaktim ama son deneme uyudu bakalim
Mcan Ya birbirimize destek olmaktan başka çaremiz yok gerçekten annelik bi okadar güzel.evet ama çok yorucu bedenen ruhen.insallah kısa zamanda düzene girer canım anne 🥰🥰