kaderalpo Kizlar napicam ben anlamıyorum ya odasında ayrı uyutamiyorum oda yaptım karanliktan korkuyor diye gece lambası taktım yavaş yavaş yanından ayrılıyorum yani birden odasında bırakmıyorum odasında yer yatağı yaptım yeterki benim odada olduğumu bilsin de uyusun diye ama yok herşeyi denedim uyku esnasında dönerken gözü açılıyor eğer beni görmezse hüngür hüngür agliyo bilmiyorum napicagimi bende artık yatağımda eşimle yatmak istiyorum bizim aramıza soğukluk giriyo bu sefer 3 aya yakındır oğlumla ben bizim yatagimizda yattık eşim oğlumun yatağında yattı yani artık bıktık bu durumdan bu gün tekrar alıştırmak için yatağına yatirdim şuanda uyuyo ama uykusunda dönerken uyanicak diye bekliyorum
tubasd kaderalpo siz orda yatak yapmamalısınız kendinize orası onun uyku odası masal okuyun yatağına yatırın sen uyudugunda ben kendi odamda kendi yatağımda yatacagim herkes kendi yatağında yatmalı diyin gece uyanıp yanınıza geldiğinde sakince geri yerine götürüp yatırın ve yine uyuyana kadar yanında bekleyeceğim izi uyudugunda odanıza gideceginizi açıklayın biraz zaman alır ama alışacaktir
kaderalpo tubasd denedim canım onu da denedim yatırdım gece 5 kere kalktigimi bilirim yatırıyorum yine gece dönerken uyanıyor artık bende yoruldum bu gün düşünüyorum aceba odasında korkutuluyor mu diye odasına yaşını şerif bile koydum
mrvmrtglc1 kaderalpo ağlaya ağlaya alışıyorlar , farklı bi vakitte konuşsanız gece ben yatağımda yatıyorum , seslenirsen hemen gelirim, istersen sen de gelebilirsin vs . O an değil de normal vakitlerde anlatsanız alışır inşallah
kaderalpo mrvmrtglc1 aslında dediklerimi anlayan bı çocuk ama uygulama yok yani sen istedigin kadar dil dök bu gün artık dedim odasında korkutuluyor mu dedim odasına yasini şerif bile koydum
tubasd kaderalpo benim çocuğum 5 yaşında gece kalkıp gelir bazen ilk zamanlar çok güzeldi sonra ben 2. Gebeligkmde erken doğum riski nedeniyle bir gece eve geç geldim ben gelmeden az evvel uyuyakalmis ve kaybetme korkusu başladı o gün bugündür neredeyse 2 sene oldu devam ediyor sorun siz bişey yasadinizmi
kaderalpo tubasd ya tam olarka böyle bişey değil de annemler ile 4 günlük köye gittiler aslında oğlum gitmek istemedi benim hastanede yatmam gerektiği için ordan geldikten sonra yapışık ikimiz gibi oldu ama uyku sorunumuz bunlardan önce de böyleydi hep vardı yani
tubasd kaderalpo öyle şeylerde üstüne tuz biber oluyor ben çocuk psikiyatrisine bile götürdüm sana cesaret şurubu vereyimmi dedi oğlum yooo ben biseyden korkmamki dedi biz ne anlattiysak doktora tam tersini söyledi öyle özgüvenli durdu yani anne baba yalancı çıksın misali ama ben şurup kullanmadim 5 yaşında şuan biraz daha iyi ama gece korktuğu rüyalar vs olunca geliyor tabi oda normal
kaderalpo nazalex bu zmana kadar hep geri adım attık çok ağlıyor diye eşim çocuğu deli edican uykusundan ağlayarak kalkiyo falan deyip beni korkutuyo ve hep vazgeciyoruz
nazalex kaderalpo her vaz geçtiğiniz sizi ilerde daha zorlayacak o ağlamaların hepsi çöpe gidiyor bu şekilde
tubasd kaderalpo cesaret şurubu dediği bir allerji ilacı sanırım yan etkisi olarak uyku yapıyor uyutuyor yani cocugunyazik günah çocuğuma neden ilaç vereyim hemde bambaşka bir hastalik için olan ilacı içirip beynini uyutayim çocuğun siz bir oedegiga gidebilirsiniz bizim ekstra cenazemiz vs olmuştu ondan dolayı destek amaçlı gittik uyku konusunda geçen kısmı anlattım size
kaderalpo tubasd ayy yok öyle yan etkisi uyku olanları duydum çevrem sürekli al şunu içir uyku yapar diyor asla ona çok karşıyım yaa ben sadece uyku için olan dinlendirici ilaç sandım ama bı pedagoga gitmek aklımda vsr
Mcan Normal şartlarda bi çocuğun biseye alışma süresi 3 gün 1 hafta tabiki her çocuk kendine özeldir genel olarak böyle ama çok daha anormal bi uzunluk yaşanıyorsa bencede bi doktora görünmekte fayda var en azından iciniz rahat eder.
kaderalpo Mcan ben genelde 2 . Günde pes ediyorum hep şuan yine 2. Gündeyiz tek uyumak istemedi uyutup yatağına koydugum anda uyandı en son pes edip yanıma alicaktim ama son deneme uyudu bakalim