Torchex seda1766 ben de anlamadım uzun uyurdu ağlamazdı ama açlık kan şekeri 57 çıktı yani açlıktan şekeri düşmüş ve sarılığı geçmedi uzadı baya bezini aldığımda da genelde az işemiş oluyordu ve kilo almıyordu
Hazalimoooo seda1766 benim bebeğim 2bucuk aylık 67500 . Belki sütum kalitesizdir yag o4ani falan düşük olabilir bence mamaya başla derim az az ver diye dusunuyorum