Bide mutlu bir bebek sabah gülücüklerle uyanıyor emince mutlu gülüyor cadı gülüyor ama kilo almıyor 😂 anne lafını diyorum size - uyutmuyorsun bebeği bebek uyuya uyuya kilo alır alıp oynuyorsunuz bebekle sıcağı soğuyor ağzına hava giriyor tok zannediyor kendini gaz birikiyor karnında ememiyor , bebek dediğin emer uyur emer uyur 4 ay en az böle olur diyor ne bilir oyunu falan , arada bir spor yaprıtoryz kol bacak -suan rutin böyle bakalım ise yarayacak mi anne metodu arkadaşlar ilk iki ay benim metod ise yaramadı bakalım annemde kalıyorum bir ay dediklerini yapıyorum