hilalsavi06 sarilik değeri yükseldikçe uyku eğilimi artıyor siz emzirdim sanıp emmemis olabilir. Ben mama da verdim ama prematüre olduğu için gene de sarılık uzun sürdü 45 gün sonra geçti. Değeri artmadigi icin yatirmadilar ama mama da verin bence. Siz o arada sağım yaparak süt miktarını kontrol edersiniz. Bebeğiniz etmezse sonrasında süt arttırmaya çok uğraşırsın şimdi erkenden önlem almış olursunuz. Süt arttıkça mamayi azaltarak bırakırsınız. Sonra ki emmesi zaten farklı olacak çekim gücü baya artıyor vakumluyor resmen.