nlnmtn lohusalikta çok normal, regl olduğumuzda bile stres oluyoruz ki pat diye hem hormon değişiyor hem kanama var hem ilgi bekleyen bir bebek var. Ben lohusayken Evde tektim ama kv olsun annem olsun arayıp disari çıkmamı istemediler belki ben arada çıkıyordum ama çok bunaldım 2. Ayında yaz kış çıktım dışarı ustu uygun olursa hic sorun olmaz öyle toparlandim bazi istisnalar hariç bebeginizle yapabilirsiniz Ben herseyimi bebekle yapıyorum kendinizi toparlayın akışına bırakın bol bol sarılın biraz büyüyünce sarilmiyorlar çünkü