nlnmtn ilkinde fazla hareket etmediğim için neredeyse 20 25 günde kendime geldim 2. Doğumda ise 3 4 günde her işimi hallediyordum hatta hastaneden taburcu olup eve geldiğimde 17 aylık 17 kilo olan kızımı kucaklamaya başladım. Ne kadar çok hareket eder yürüyüş yaparsan o kadar hızlı iyilesirsin, hatta 2. Doğumum da yataktan ilk kalkışı bile kendim yapmak istedim.