mysyvz kızım 2 yaşında. 6 aydır çalışıyorum kayın annem bakıyor. Sağolsun tv felan açmaz hergün dışarıya parka götürür sallamak istemediğim için sallmaz.
3 yaşa kadar bu şekilde devam edeceğim. Çünkü kreşe giden bebeğin kendini güzelce ifade edebilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca şuan bireysellik dönemleri, grupla oyun oynamak paylaşmak bildikleri şeyler değil bence o yüzden zorlanırlar.
Kendi evinizde kamera olsun ve bakıcı bunu bilsin.
Umarım iyi, güvenebileceğiniz birisini bulursunuz 🍀