mysyvz bakıcı diyorum, 15 aylık kreş için çok küçük çünkü özel birebir ilgiye ihtiyacı var. Bakıcı ne katar diyenler olmuş bizimle de akşama kadar evde oluyorlar ilgileniyoruz oynuyoruz yediriyoruz uyutuyoruz bunlar zaten çocuğun o yaştaki rutinleri. Eve kamera koyun bunu da bilsin uzaktan izleyin dinleyin. Oğlum 4.5 yaş 32 aylıktan beri kreşe gidiyor erken vermişim maalesef, sizinki çok daha küçük. Kreşte de müthiş ilgilenmiyorlar çocuklar o yaşta oturup etkinlik yapmak ya da grupça takılmak istemiyor ama kreşte o kurallara uyması isteniyor. 10-12 çocuğun olduğu yerde olacağına evde bakıcı ile olsun daha iyi