superkahramanbiranne
11 aylık kızım ile rutinimiz:
Sabah uyanırız (en en sevmediğim vakit sabah uyanma anı, yataktan sürünerek uyanıyorum. Bir yarım saat sonra ise bomba gibi bir enerji geliyor akşama kadar 😄)
Kahvaltı yaptırırım, sonra mutfak, yatak odası diye başlayıp salona kadar tüm odaları toplarım kızımı da yanıma ala ala, onla sürekli konuşa konuşa.
Sonra ara öğün
İlk uyku
Uyanma
Yemek
Oyun
Belki dışarı
Ara öğün
İkinci uyku
Uyanma
Eşimin işten gelişi
Birlikte yemek
Park veya gezi
Eve gelip ara öğün yeme
Uyku önce banyo
Veee uyku 💞