superkahramanbiranne gece 11-12 de uyuyup sabah 7.30 iyiymiş 🤷🏼♀️😅 biz 7-8 arası uyanıyoruz biri 4 yaş biri 10 aylık, bugün mesela onlar yerde oyuncakla oynarlar sabah kahvemi içerim kendime gelip kahvaltılarını hazırladım. Sonra günlük ev işleri 11 e doğru küçüğü uyuttum. Büyükle oyun oynadık ev işlerinin kalanı hallettim. Uyandı ikisine somon yaptım onu yediler yine oyun 3 e doğru yine uyku küçüğün yine oyunnn. 6 gibi yemek 😂 bugün inmedik genelde apt parkına iniyoruz. 8 de kapanış doğru yataklara 😂🤷🏼♀️ sonra akşam kafamı dinliyorum en azından