yldrm12 Bende yaptırmayı düşünüyorum ama çevremdeki herkes çocuğum mahvoldu halsizdi uyudu gazdan kıvrandı şöyle böyle dediği için biraz kafam karıştı açıkcası
esmaerdemir yldrm12 bi hafta olacak hala gazı çok pişman bile oldum o kadar rahat gazını çıkarıyordu ki aşıdan önce şimdi sil baştan başa döndük gece gaz masajı yapıyordum sürekli
zgnat İki doz rotarix yaptırdım hiçbir yan etkisini olmadı yazdıklarınızı okuyunca şaşırdım inşallah bir an önce geçsin rahata kavuşsun bebişler
esmaerdemir newshtc ben doktora gittim doktor yapar zamanla geçer dedi önemli bi aşı iyiki yaptırmışsınız dedi ama kıvranınca bebeğim gaz sancısından pişman oldum en başa döndük sanki masajla gazını çıkarıyor