Geçmiş olsun cümleten. Ben de bunu soracaktım o yüzden uygulamayi indirdim.. evet gaz sancısı var bunun yanında ilk günden beri halsizlik var. Sürekli uyku hali yaşıyor ayın birinden beri. Odaklanmada zorluk da var. Önceden daha hareketli bir bebekti pişmanlık ve suçluluk hissetmeye başladım.. İnşallah çabuk toparlarlar. Yarın sağlık ocağına aramayı düşünüyorum normal mi diye eğer alerjik bir tepki ise muayeneye gidebiliriz