mematiii khasret kız olmamak daga iyi bir sene olma rahat edersin tabi ağrılı geçmiyoraa reglin normal ağrısız atlatıyorsan birley diyemem
yirmiikikasim23 SweetMom__ bebek tedavisi sirasinda kullanmistim onu sen kabuguyla mi yapiyosun tarif verebilirmisin
SweetMom__ yirmiikikasim23 askm kabuğu ile kaynat iç ama taze içeceksin o kullandığını bidaha tekrar kaynatma yenisini yap zaten bir kaç sefer yapsan faydasi olacaktır
Ayaz050724 Angel00 sapını kaynat güzelce içine limon sıkıp içebilirsin ben sade içemiyorum limon sıkıyorum baya faydasını gördüm
Cicektebenimcicekligunlerde SweetMom__ Ay çok iyiymiş. Benim kuşun 2 tane doğurduğundan haberi yok sanırım.🤷🏻😀