ebraz Cırtlı kullanımı daha kolay bence kışın altını her değiştirdiğimde alt kısmıkomple çıkarıp yeniden giydirmek zorunda kalıyodum evde neyse de dışarıda tam bir kabustu birde daha çok sızıntı yapıyodu üstü ıslanınca uykudan daha çok kalkıyordu hep sleepy kullandım hem cırtlı hem kilotta