ebraz yazın kilot bez rahat, zıbın giydirmediğimde cırtlı bezde sarkma oluyor ama kilot bezde öyle bir sorun yok , kışın da kat kat giyindiği için kilot bez zor oluyor her şeyi çıkart tekrar giydir falan o yüzden kışın cırt cırt yazın kilot bez diyorum 😅