Slymnsmye sanal kartla ben 2 sipariş eşim 2 sipariş verdik. 3ü geldi 1 i de bugün gümrükten geçti gelecek. Kızıma en pahalısı 200 tl den birsürü bikini aldım. Aynı şekilde kendime 2 tane 300 tl den bikini aldım. Çanta falan birsürü şey aldık. Kızıma elbiseler kendime elbiseler, oğluma ikili müslin takımlar. Hepside çok güzeller. Biz çok memnun kaldık. Hatta biz aldıktan sonra indirime giren ürünlerin para iadesini de aldık.