Ben taktırdım 2 yıl kullandım çok konforlu fakat regl olmadım hiç sonra artık sürekli depresif sinirli oldum çok gergindim ve her ay regl belirtileri yaşadım ilk taktırdığım zaman sürekli baş dönmesi ve mide bulantısı yaptı acillik oldum oda birden bire hormonların yükselmesiyle oldu herhalde dr 1 ay korunun demişti şuan 4. Gün oldu çıkartalı ve sene geçtikçe derime yapışmış küçük kesiyi biraz daha büyük kesmek zorunda kaldılar iki dikişim var kolumun iç tarafında şuan bilseydim böyle olacağını taktırmazdım açıkçası iyi düşünülmeli herşeyi göze alabilmelisiniz