pelsin72 İçinizde yaptıran var mı memnun musunuz bende yaptırmak istiyorum kızım 1 yaşında şusn en etkili yöntem o geliyor devlet hastanesinde yaptırdıklarımı söylüyorlar yapan var mı
Nacafa pelsin72 nexplanon iğne değil implant. Devlet hastaneleri yapıyor ama hepsi değil, implantı da siz alıyorsunuz devlet karşılamıyor
Deletedmom_182 pelsin72 smear verdim önümüzdeki ay da meme ultrasonu çekilecek bunlar temiz gelirse 1 ay sonra bende yaptıracağım
123aa 3 yıl koruması var ve çıkarması da yine ufak kesiyle yapılıyor o yüzden ben vazgeçtim birde çok yeni uzun vadedeki etkileri bilinmiyor bir de yine hormon veriyor sürekli vücuda
OzgeOzgur pelsin72 bende yeni yaptırdım 1 hafta oldu. Eczaneden aldım. Devlette taktırdım. Adet düzensizliği yapıyomş. Onun dışında hiç bir sıkıntısı yok. Yeni bir uygulama da değil. 15 senedir var. Bizler yeni öğreniyoruz maalesef 😊
OzgeOzgur pelsin72 evet evet bana doktr 1 hafta korunmaya devam et dedi. Sonrasında kontrole çağrdı ama gitmedim. Bi sıkıntım yok
OzgeOzgur prensannesi07_ 4065 tl şuanda eczanede. Devlet de ücretsiz taktırdım. Ama özelde işlem parası da oluyor
yaseminligunler OzgeOzgur bende aynı sizin yaptırdıgınız gibi evzaneden alıp hacettepe hastanesinde taktıracagım eczane bugün 4065₺ dedi ama işlem cok acılıymış gibi geliyo acı hissrttinizmi
yaseminligunler justthecigarette uyusturmak için yaptıkları ğne acıtıyo cunkü kolun iç ve ince tarafı en acıyan yeri malum ondan dolayı ama sonrasında acımadı uyustugu için ama sonrasındaki morluk bi 15-20 gün gecmedi dokundukca acısı falan oldu hatta hepmi böyle acıycak böyle olmazki hiç mi yanlıslıkla bi yere değmicez falan diyodum oyle olmadı gecti acısı dokununca değince acımıyo