Benim kızımın da hiç birşeyi yokken geçen pazar ikindi den sonra ishal ve düşmeyen ateş başladı sabah hemen doktora götürdüm boğaz kültürü kan ve kaka örneği istedi domuz gribi değil ama virüs var dedi enflivur verdi prospektüsü okuyunca domuz gribi ve virüs tedavisinde kullanılır gibi şeyler yazıyordu 4 gün hastanede yattık bool sıvı desteği verildi şuan hala ishal ama ateşi çıkmıyor hamdolsun. Nasıl bir illetse hemen bulaşıyor ve zor geçiyor 🤦🏻♀️ kızımın karaciğer leri bile hasar görmüş dışarıya çıkmak eve misafir almak yasak yeni bir virüsü kapmaya şuan çok meyilliymiş😢 Rabbim kızıma ve bütün hasta yavrularımıza şifa versin 🙏🏻