Kızlar ilaç domuz gribin ilacı değil. Sadece ilerlemesini önlüyor. Bağışıklık sistemini güçlendirmenin lazım. Emziriyorsuaniz daha sık emzirmeyi hijyene dikkat etmelisiniz. Bu ilacın ateşe filan faydası yok. Ateş 3 gün sürüyor ve düşmüyor geçici olarak azalıp artıyor. Sonrası şanslı iseniz iyileşme yoksa boğazda balgam öksürük burun akıntısı kaliyor ve antibiyotik tedavisi. Ben hemen götürdüm hastaneye test istedim ilaç aldım ama hala hastayız yeni yeni birşeyler yemeye başladı. Bol sıvı tükettik istemese bile elini tutup verdim mecbur. Çok geçmiş olsun.