Nurhatice01 nalin14 meme reddi her ay oluyor cnm pes etme benim kız 8 ay oldu jala yapiyor aç bırakıyorum sonra deli gibi acıkıyor doktorumuz söylemişti ısrar etme aciksin öyle alır demişti
nalin14 Nurhatice01 evet ara ara yapıyordu geçiyodu 2-3 gündür çok sık yapmaya başladı biberon ve emziği bi kaç gün keseyim en iyisi
motherisbackk nalin14 benimde 6 aydan sonra öyleydi. Hala öyle sol göğsüm yok gibi. Ama geçen sağdım sol göğsümden sağdakinden daha çok süt çıkıyor