2cocuklumom nalin14 bende çok endişe ettim yetmez doymuyor falan diye hatta gittim mama aldım doktor gerek yok dediği halde içmedi de mamayı zaten ye tarafla devam ediyoruz yetiyormuş kilosu zaten önde bence takılmayın doymasa zaten belli olur
ddyvzz nalin14 benimde öyleydi sol tarafta cok az vardı düzenli sağmama ve emdirmeme rağmen bi türlü çoğalmadı sol tarafta tamamen kesildi artık buna bi çare varmı bilmiyorum ama hep bir memede süt daha cok birikir diye duymuştum umarım sen bi çaresini bulursun 🌸
nalin14 2cocuklumom bizimde kontrolde belli olur o zaman şu çevreden gelen yorumlarda daha çok üzülüyorum sanki mama vererek kötü bişey yapıyomuşum algısı var insanlarda
zkusagianne nalin14 memeden memeye fark var süt olsada yumuşak olması normal sol memenizle daha çok emzirmeye çalışın bebeğiniz küçük emer yani 2 ayı 3 ayı geçmeden sol göğsüzünle daha çok emzirin 3 4 güne artar
nalin14 zkusagianne daha çok emzireyim o zaman ilk önce sol memeyi tutturuyorum hatta daha güçlü çeker aç olduğu zaman diye ama pörsümüş gibi olunca heralde çok az geliyo gözüme ilk annelik deneyimsizlik 🥲
2cocuklumom nalin14 hiç takmayın sizin bebeğiniz ister mama alır ister süt her türlü büyüyorlar çevrede karışanlara ben diyordum çok merakınız varsa 1 tane doğurun ister emzirin ister mama verin
nalin14 2cocuklumom evet valla bende gerekeni söylüyorum ama içten içe de dert ediniyorum heralde çocuğu aç bırakacak halimiz yok ya
Nurhatice01 nalin14 benimde aynıydı malesef sağ meme emiyor sadece sol tamamen bıraktık sadece 2 hafta hiç gelmedi sağ meme çok iyi geliyordu yetiyordu da ek gıdaya geçince çok şükür rahatladım ikisi bir arada iyi oldu sıkmayın canınızı duymasa huzursuz olur
nalin14 Nurhatice01 bizde ek gıdaya başlayana kadar böyle devam edebiliriz inşallah süt arttırıcı takviyelerle çok az bi gelişme var gibi tamamen kesilmesinde bu bile yetiyo biraz da mama ile destekliyorum tabi
Nurhatice01 nalin14 inşallah cnm bestlak damla kullandım i çok iyi oldu burgul pilavı sogan gerçekten iyin süt yapıyor bir de bol su sağlıkla büyüt yavrunu inşallah 🥰
nalin14 Nurhatice01 inşallah sağol canım bestlak iyi geldi gerçekten farkediyorum arttırdı sütümü bulgur ve soğanı birlikte tüketmeye çalışıyorum ama soğan yakıyo biraz mideyi gastrit olduğu için
incim01 Arkadaşlar ben bir gün emzirme sonrası baya sağım yaptım çok az çıktı ama az olan göğsüm baya ağrıdı kanalları zorladım baya iki gün ağrısından yatamadım ama sonra diğeri gibi sür doldu ona da
nalin14 incim01 tamamen boşaldı demek ki düzenli sağım fayda ediyormuş ama ben sağım yapmaya fırsat bulamıyorum
nalin14 momsipek pek bi çözümü yok sanırım bi meme diğerine göre daha çok doluyormuş işin kötü tarafı şimdi de meme reddi başladı bizde
Nurhatice01 nalin14 meme reddi her ay oluyor cnm pes etme benim kız 8 ay oldu jala yapiyor aç bırakıyorum sonra deli gibi acıkıyor doktorumuz söylemişti ısrar etme aciksin öyle alır demişti
nalin14 Nurhatice01 dereotunu çevremden biri daha söyledi ama hiç denemedim onu alıp kullanayım bakalım teşekkür ederim 😊