Asilahmet ben 7 sene önce olmuştum ilk salgın olduğunda, eczaneden bir karışım yapmışlardı onu sürüyordum devamlı vazalin gibi kıvamı var, birde atarax hap vermişti doktor onun sayesinde kaşıntım azalmıştı geceleri rahat uyuyordum. Birde eczaneden hazırladıkları kükürtlü krem cildi kurutuyor lipo kremlerde nemlendiriyordum 10 gün içersinde kurtuldum