Asilahmet Uyuzumuz aylardır geçmiyor ne yapıcaz bilmiyorum 7 günlük bebeğime geçer diye ödüm kopuyor aile hekimi ilaç vermiyor özel hastane 2 tane var şuan sadece birinde cildiye doktoru var her seferinde gidiyoruz ama verdikleri hiç işe yaramıyor nalet ettirdi artık bu hastalık aylardır 1 gün arayla temizlik yapıyorum pirizlere kadar 90 dereceden aşağı çarşafları vs yıkamıyorum nolucaz böyle bilmiyorum
LadyGaddar Asilahmet Allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun, Bilgim yok ama burda uyuzla ilgili birsürü post açıldı Arama kısmına uyuz yazın o postlar karşınıza çıkar
penyy Asilahmet geçmiş olsun bende bir iki ay önce çok kaşınıyordum bebeğimle birlikte özellikle de geceleri. Kendimce uyuz olduğumuzu düşündük eczaneye gittik kwellada diye bi losuon verdi. Yıkanıp kurulandıktan sonra onu sürdüm bütünnnn vücuduma. Sonra ertesi gün akşam yıkandım ertesi güne kadar su değmemesi lazım. Üç gün sonra 2. Yi sürdüm yine aynı şekilde ertesi güne kadar su değmicek ne eline ne bi yerine o yüzden gece yatmadan sürdürtüyorlar. Sonra benim kaşıntım geçti bide evi ilaçlattık falan filan tabi uyuzum demiyorumda şüphelenmiştim
Kagannn1004 Asilahmet eczaneden kükürtlü krem yaptırın bütün vücudunuza sürün geçirmedim eczanede çalıştığım sırada yapıyoduk bi karışım majistral diye geçiyor içeriği ; kükürt, kattan, lanolin, susuz vazelin eölçülerini bilmiyorum eczacınız bilir
Asilahmet 079aslankuzusu eşimin halasının kızından geçti onada okuldan geçmiş deprem bölgesinde yaşıyoruz maraş merkez depremden sonra uyuz salgını olmuş bizide buldu ne yazıkki
Asilahmet Kagannn1004 kükürtlü kremde kullandık çocukların ve benim vücudumu tahriş etti daha çok kaşındık geçmedi
mematiii Asilahmet kızım üç aylıkken geçirdi amcası yüzünden kvdemde uyarmadı uyuz var diye el kadar bebeğime sonra bana geçti boynum kollarım göğsme kadar geldi bebeğimi zod emziriyordum çpk şükür şuaniyidr.Kalmason kaşındığı zaman iyi geliyor bebeğimekwellada verdi doktot
penyy Asilahmet ilaçlattırmadık biz ilaçladık çünkü ilaçlayanlar ne ilacı döküyorlar da bi tanıdığımız bakmıştı bunu görmüşler ilaçlayan şirketler bunu kullanıyorlar https://ty.gl/79r6qpdl93 Biz bunu aldık. Bahçe ilaçlama pompası var onunla ilaçladık evi. Onunla ilaçlamak daha kolay oluyor. Her yere sıktık tavana duvar kenarlarına duvar altlarına bazaya yatağa kapıya pencerelere pencere girişlerine balkonlara evin girişine kısacası her yere. Minimum 4 saat kapalı kalsın ev. Girdiğinizde de bir saat havalandırın hem böceklerin kökünü kurutuyor hem henüz eve girmeden ölüyorlar
Asilahmet mematiii kükürtlü sabunlarda bizi tahriş ettiğinden bir fayda göremedik ne yazıkki kokulu krem dediğiniz ne acaba
Kagannn1004 Asilahmet ya bn eczaneyi bırakalı çok oldu tam hatırlamıyorum ama aralıklı kullanılıyo diye biliyorum tüm vücuda sürülüp bekletilip yıkanılıyo sonra aralık vererek işlem tekrar yapılıyo diye hatırlıyorum yanlış yönlendirmek istemem ama eczacı daha iyi bilir eczane girin eczacınızla görüşmek istiyorum deyin eczacının kendisiyle görüşün majistral kullanımı hakkında bilgi edinin uygun ölçülerde yapıp verirler bn eczacı değilim kısa süre çalıştım ama dediğim gibi güzel dönüşler geliyodu bize
arenin_annesi Asilahmet eczane vazelinle bir ilacı karıştırıp veriyor o ilacın adını hatırlayamıyorum seneler geçti ama onu 3 gün boyunca kıyafetlerizi değişmeden kullanıyorsunuz sonra kiyafetler çarşaflar hepsini bi çöp poşetine koyup ağzını bağlayıp 7 gün ellemeyin uyuz cansız eşyalarda 6 7 gün hayatta kalabiliyor deri altında oldukları için kolay kolay gecmiyorlar sıcağı seviyorlar sık sık soğuk duş alın kasintiyi da keser soğuk duş
arenin_annesi Asilahmet açıkçası bizede geçmişti başkasına geçince ve o kişiyle görüşünce tekrar bulaşıyor ve asla kurtulunmuyor