Kızlar ya çamaşır makinesine karşı bi fobim var sanırım çalıştırınca başından ayrılamıyorum sıkma yaparken hızlıca dönüyor ya hani çok korkuyorum patlıycak falan sanıyorum makinam 10 kilo battaniye koymuştum yıkansın diye eşimde içine görevden getirdiği iş kıyafetlerini falan tıkırmış hiç kontrolde etmedim çalıştırdım fazla gelmiş heralde resmen ev yıkılıyor gibi ses geldi bi baktım makine resmen evin ortasına yürümüş ondan sonra oldu heralde her makine çalışmasında korkuyorum ya o değil çamaşır birikiyor korktuğum için bi tavsiyeniz var mı nasıl aşabilirim 😢