Ozgeruya _LORY_ benim kızım tüp bebekti ama 1 hafta geriden geliyordu sağlıklı oldu şükür sıkıntı yaşamadım
Ezgim0 _LORY_ geç döllenme olmuştur benimde bir hafta geriden gitti doğuma kadar böyleydi şuan 11 aylık sağlıkla kucağıniza alırsınız inşallah 😊
kizinaasikbiranne _LORY_ benim kızım öyleydi gayet sağlıklı doğdu korkmayın 1 haftalık 2 haftalık gerilik ya da ileriden gitme normal demişti doktorum bana