_LORY_ Kizlar boyle bir sey yasayan var mi? 7 hafta 6 gunluk bebegim ama 6 haftalik gorunuyor dedi doktorumuz. Opsiyonlari soyledi, canım sıkıldı biraz. Kalbi cok uzaktan duyuluyordu. Tedirginim…
S_x_w _LORY_ benim oğlum da ilk haftalar 1 hafta geri çıkıyordu..sonra dr um son adet tarihimi değiştirmişti geç döllenme diye 🙄 ama ilerleyen haftalarda bu defa büyük çıkıyor diye geri eski tarihe almıştı😑kalp atışında bir sorun yoktu ama.. şimdi 14 yaşında☺️.
Ruveydaa _LORY_ Normal diye biliyorum. Benim oğlumda öyleydi ilk haftalar. Sonra düzeldi. Son haftalarda 37 haftalıkken 39 haftalık falan görünüyordu kafası 😄 Doğdu ve gayet normal. :)
Biranne1bebek _LORY_ geç döllenme benim de öyleydi niye stres yaptınız bu olabilen bir şey zamanla haftasını yakalıyor yumurtlama tarihi bir hafta sora olduğu için oluyor korkacak bi durum yok
momeymen _LORY_ 1 hafta ileri geri olabilir bu normal ki benimki bir ara 3 hafta önden gidiyordu mesela çok şükğr sağlıklı
_LORY_ S_x_w Masallah. Evet gec dollenme olabilir dedi. Eger gelisim gostermezse kurtaj ya da vucut kendi atacak falan dedi, korktum sureclerden. Gectigimiz 2 haftaya gore gelisim gostermis aslinda. Simdi 2 hafta sonrasi icin heyecanla gelismesini bekliyorum
_LORY_ momeymen Olcumlere cok kafayi taktim ben sanirim. Ilk benegime 3.300 gr demisti mesela. 4 dogdu.
_LORY_ Biranne1bebek stres yaptim evet. Hic boyle bir sey duymamistim. Opsiyonlar beni korkuttu. Ama umarim dediginiz gibidir. Saglikla gelir 🩷
_LORY_ Karnimdan duyamadi doktor, alttan bakalim dedi. Oyle de cok derinden gelen ses varsi. Net duyulmasi ne zamandi?