Dunyamsensn2008 kesinlikle en dikkat ettiğim şey kizmamak çok yoruluyorum ama genede tutuyorum kendimi hamileyim 6 aylık gece gündüz bana uyku yok diyebilirim gündüz uyumayan bir çocuk kızım çoktan bıraktı asla uyumuyor bu seferde akşam erken yatıyor yemeği yedikten en fazla 2 saat sonra uyuyor buda kacirmasinda etkili oluyor su içiyor yemek yemiş oluyor haliyle uykuda rahatsız oluyor kalkıyor dönüyor mizliyor sonra bakıyorum çişini yapmış sonra rahatsız oluyor ağlıyor tuvalete götürüncede ağlıyor yapmak istemiyor üşütme kısmını bende düşünmeye baslaidm halı yok hiç yerlerde kaldırdım artı gününü balkonda geçiriyor ve ben çoğunlukta poposunu beleen aşağı muhakkak yıkıyorum çiş kakadan sonra gecenbile tuvalete kaldirinfa bacakları cisli diye yıkadım sanırım çocukta usutuyor bacqklari falan buz gibi oluyor uyurken sadexe zibinla yatırıyorum ilk sonra şort giydiriyorum ama bu sefer terlese bile şortu önce giydiricem geç saatlere doğru uzun pijama giydiricem artık baya serin olmaya başladı geceler