azizeeee hasibekar çarşamba mı çatlamış diyorsun sanki çarşamba yumurtlama olmuş(Çarşamba günü yaptığım 2. Test daha koyu değil mi ) da perşembe çatlamış gibi .Perşembeyi değerlendirebildim ya kendimi avutuyor da olabilirim 😅
hasibekar azizeeee adetin 3.5 günü yumurtlama oluyor kuyu çizgiler çatlamış anlamına geliyor diye biliyorum
azizeeee Yaademm ya valla benim de tek bildiğim iki çizgi aynı koyuluktaysa yumurtlama gerçekleşiyor ,ikinci çizgi silikleşmeye başlayınca çatlama olmuş demek oluyor..sizin sanki yumurtlama gerçekleşmiş henüz çatlama yok. Değerlendirebildin mi ?
azizeeee hasibekar çarşamba ve perşembe gibi duran öatlama mı yumurtlama mı ? Ya perşembe değerlendirdim yani silikleşmişti yani iş işten geçmiş midir yoksa hala şansım var mıydı bilemedim
azizeeee Yaademm valla benimkide yukarda görüntüler var bak istersen silikleşmişti ama değerlendirdim emin olamadığım için :) sen değerlendir gerisi tevekkül Allah,nasipse tutar
azizeeee Yaademm bu arada senin testler kullanışlı mı ? Markası ne tutmadıysa bu ay onlardan alayım 😵💫😅
Yaademm azizeeee innovita çok güzel hassas ben geçen ay kaset şekilde olandan kullandım ama bu daha iyiymiş oneririm insallah gerek kalmaz🥰