masumanne ilk 4 aya kadaruyku rutini oluşturmak çok zor. Benimde ikizlerim var bende ilk zamanlarda delirecegimi düşünüyordum. Birini yatiriyordum diğeri dediğiniz gibi sabahliyordu en son sabah 7 yi gördüğümü bilirim. Ve öğlene kadar uyurdu. Ama sonradan düzeldi sadcee geçici olduğuna inanin öyle daha kolay oluyor ve uyuduğu zaman kendinize dinlenmek için fırsat verin , daha çok küçük kendisi bir rutin tutturamaz ama biraz daha büyüsün yani 4. Ayından sonra belirli rutinlerde uyutun mutlaka , bebekler rutini sever aynı bizler gibi. Belki o zaman uyku eğitimi alabilirsiniz.