karamellipuding anladım siz daha çok başka bir şey yemediği için istiyorsunuz ama bence zaten anne sütüyle toka basa doymuyordur belki iştahı kapalı olduğu bir dönemde ki 2 yaş zamanında oluyor. Benim kızım da bir ara çok az şey yiyordu sonra düzeldi şükür. Çocuğunuzu en iyi siz bilirsiniz, doğru zamanı da siz bulursunuz tabi ki ben kendi deneyimimi paylaştım belki bir yararı olur diye 🌸