İyi günler güzel anneler bizde 2 yaş 5 aylığız memeyi bırakamadık nasıl yapacağım bilemiyorum kıyamıyorum bir gün azalıyor emmesi birgün fazlalaşıyor onu nasıl yapacağım sütümde geliyor hala.erkek çocuk erken bırakır diyorlar biz hala emiyoruz göğsüme bişeyde sürmek istemiyorum yardımcı olur musunuz