sumeyyeuzuun_ biz farketmedik dediğim gibi küçük bir sese bile uyanıyordu. yenidoğan zamanında 3 kere test yapıldı 3 undende kalınca büyük bir hastaneye yönlendirildik . Ege üniversitesine gittik . Orda defalarca testler yapıldı farklı günlerde sağ kulağında %50 işitme kaybı varmış heyet tarafından cihaz kullanılmasına karar verildi 1 haftadır kullanıyoruz sonra tekrar testler yapılacak kullanmasına gerek var mı cihazı vs. Bende sesleri duyuyorsa sıkıntı yok sanıyordum ama konustuklarımızı anlamıyorlarmiş boğuk sesler gibi geliyormuş mesela . İnşallah sizin öyle bir durum yoktur tabi. Süreç biraz sıkıntılı 5-7 saat önce uyandırın diyorlar ama gitmeden 2 saat 3 saat önce uyandıran yeter zaten küçük oldukları için hemen uyuyorlar. Testlerde kısa sürüyor 10-15 dakika maximum