AEgemm valla bizim randevu sabah 9’du. Gece 2 buçuk 3 gibi uyandırıp muayene saatine kadar uyutmayacaksın falan dediler. İşin garip yanı ben çocuğu o kadar saat nasıl uykusuz tutayım ve nasıl uykusuz kalayım? Tam bir meşakket yani. Durum böyle oluncada aile hekimimle paylaştım bu durumu bugün o da gereksiz deyince vazgeçtim yani. Çünkü ilk testten geçti yani.