Ailemherseyim öncelikle siz erkek annesisiniz hem de iki tane kendinizi tebrik etmeniz gerek ciddi söylüyorum bu haksızlığı yapmayın kendinize. Benimde bir oğlum var inanın ilerleyen zamanda soyle 3 yaşına geldiklerinde kafa üstü sağa yuvarlandıklarında oğlum sola da yuvarlan yeter ki enerjini at diyeceksiniz :') hep söylüyorum oğlan çocukları açık alanda bakılmalı ev şartlarında çok zor 😅