Sizin ne kadar güzel bi anne olup, anneliği becerdiğinizi gösteren aslında tam da bu yazdıklarınız. Ufak olabilir ev kazalarında bile kendinizi nasıl suçlamış, yavrularınıza kıyamamışsınız. Kaza bu elbet olur, oluyor lütfen üzülmeyin. Birilerine imkanınız ölçüsünde yardımcı olun, kaza beladan uzaklaşmak için dua edin ve ne kadar iyi, çocuklarını önemseyen düşünen, endişelenen bi anne olduğunuzı unutmayın🌸