Ek gıdaya başladığımdan beri hep eline veriyorum o sırada 3 5 kasik ağzına veriyorum bazen atıyor bazen yiyor çorbaları da doktorum bardakla ver demişti bölüyorum yarısını kaseye yarısını bardağa o şekilde yapıyorum kafasından aşağı döktüğü bile oluyor ama çok umursamiyorum ama her masaya geçtiğinde eli ile yiyeceği şeyi mutlaka veriyorum