bende blw yapmadım, 10 aylık Şuan önüne koyuyorum (önüne koymaya yeni başladım daha 1 hafta oldu) hiç ağzına götürmedi hep yere atıyor bu süreç geçici mi ben vermeye devam etsem mi? Bir de çiğnemeden genelde boğazına götürüyor katı gıda verdikçe çiğnemesi artar mı?