_mom o kadar sık emziriyorum ki artık bir yerde çok çok ağlıyor napayım mama veriyorum bende gaz mı diyoruz sürekli omzumuzda gaz çıkarmaya çalışıyoruz bütün herşey tükenince doymadı heralde diyoruz mama veriyoruz uyuyor mamayı meme reddi olmasın diye ama enjektörle verin demişti hemşireler hala öyle veriyorum bir mama bekleyişi var ya alıştı yada aç dahada bir aylık ama