ipeksibel @pimpiriklianne43 Korkmayın hastanede aynı durumda olan annelerle konuştum hepsininde çocukları sağlıklı durumdaydı ilaci kullandığınızda bir sorun yaratmiyormus.Goz işitme testleri yaptırdık.Sonucunuz ne çıktı kısmi biyotinidaz mi yoksa derin mi ? Bizim ki hafif kismi bioak kullanıyoruz.Dogu görevinde olduğumuz için grn testi sonuçlarını henüz almadık.oglum şu an da 9 aylik gelişiminde hiç bir sıkıntı yok motor ve fiziksel becerileri, iştahı algısı gayet güzel diğer bebeklerden farksiz.Maalesef bu durumu hayatımızın içine rutin olarak dahil etmek zorundayız.Yemege tuz atıyormuş gibi düşünüyorum artık unutmamak için hergun sabah veriyorum.