Pare66 geçmiş olsun size de.Evet çok haklısınız hiç bilmediğimiz birsey bi de bu dönemde insan ne yapacağını şaşırıyor gerçekten.Bizimde değerimiz sınırda çıktı doktor bir sürü hastalık saydı ben de çok üzüldüm duyunca.Ama esim ve benden kan almadılar neden acaba.eger dusuk çıkarsa yine ömür boyu ilac dediler.Vitaminde olsa saydığı hastalıklar beni çok korkuttu diken üstündeyim.ilaca basladik biz de.sonucta 1 ay da çıkıyormuş.Kontrole gidecek misiniz tekrar ?