6 ve 7 aylıkken 10 saat süren yolculuklarımız oldu😂 sabah saatlerinde çıktık yola 5 civarı falan. Zaten standart çantasını yaptım yanıma maması oyuncağı kıyafeti vs. Uyku geçişlerinde zorlandığı da oldu kolay geçtiğinde, biraz kucak biraz puset bir şekilde gittik. Ekran çok vermemeye çalışsam da 10,15 dakika kadar kırmızı balık açtığım oldu. Neyse en son ki dönüş yolculuğumuzda şeyi fark ettim, geceden uykusuzdu oğlum. Bilinçli yapmadım, uykuya geçemedi bölük pörçüktü hep toplasan 3 saat uykusu olmuştu. Ertesi günde dönüş vakti, 10 gibi çıktık yola 11 gibi mamasını içti ve yol boyu uyudu desem yeridir iki kere mama içmeye kalktı etrafa baktı geri yattı😂 tabi o dönem ek gıda olmadığı için onu düşünmedim yolda hiç bide uyku aralığı kısaydı genel olarak uyuyordu. Şimdilerde yine düşünüyoruz uzun bir yolculuk, ben gece çıkmak istiyorum yola uyuyor çünkü. Eşimde gündüz çıkma taraftarı ne yaparız bilmiyorum ama Şuan algıları açık uyku aralığı uzadı ek gıda derken nasıl oluyor bilmiyorum