Mmmm11 Kızlar merhaba, kızım 1 yaşında. İlk defa arabayla uzun yolculuk yapacağız. Yanına şunu mutlaka al, şu çok işine yarar, vs dediğiniz bir şey var mı? Yolculuk deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Önerilerinize açığım 🤗
Rengarenk52 Mmmm11 sevdiği oyuncakları al onlarla oyalanir kraker kek vs.al yer oyalanir uyku saatini tercih edersen eğer birazını zaten uyuyarak geçirir bebekler arabada hep uyuyor
ArvenMom Mmmm11 türkiye yurt dışı toplam 24 saat yol gittik mama sıcak su büyük termos iş görüyor bende stanley vardı çok işime yaradı oyuncak rahat ediceği kıyafet yastık bez ıslak mendil ek gıda olarak organic meyveli bebek yoğurtları var onlardan alabilirsin yolda oyalamak için veya gerber markasının yemek çorbaları var onlar da iş görür ben öyle yapmıştım
EzgiG Mmmm11 walla ben de 1 yaşında başladım uzun yolculuklara genelde uyku saatine denk getirip çıkıyordum yanıma da sevdiği yiyecekleri oyuncakları alıp çıktım
busekarayel Biz şu ana kadar 2 kez uzun yolculuk yaptık ilki kızım 6 aylıkken gece uyuyacağı zaman çıkalım yolda uyur dedik amaa dönmeye başladığı için maalesef pusette hiç rahat edemedi bütün gece ağladı uyuyamadığı için. Ne eşim ne ben ne de kızım rahat edemedik felaketti 🥲 diğer uzun yolculukta 10 aylıktı akşamüstü 6 gibi çıktık yola bir iki saat arabada oynadı oyuncak vs. Sonra gece uykusuna geçti arada uyandı mızmızlandı ama ilki kadar kötü değildi. Bence gündüz-gece arası en rahatı oluyor gece uykusundan 2 saat önce falan çıkarsanız daha rahat atlatırsınız ☺️ Mmmm11
Mmmm11 Rengarenk52çok teşekkür ederim 🙏 ilk deneyimimiz olacağı için biraz tedirginim açıkçası. Sıkılıp ağlar mı vs diye 😂
Mmmm11 ArvenMom ya maşallah hayran kaldım gerçekten çok uzun bir yol deneyimi☺️ Çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için , not edeceğim mutlaka 🙏 İlk deneyim olunca gözümde büyüyor sanırım , tedirginlikler oluyor
Mmmm11 EzgiG çok teşekkürler yanıtınız için 🙏 Uykusu çabuk dağılabilen bir bebeğim var inşallah bizim de saatlerimizde aynı şekilde devam edebiliriz uykuya 🤗 Bu bağlamda gece saatlerinde çıkmak daha mı mantıklı acaba 🤔
Rengarenk52 Mmmm11 ağlayabilir tabiki rahat hareket etmesini sağlayın arka koltuğu onun yatıp oynayacağı hale getirin 🥰 sürekli oto koltuğunda oturmaktan sıkılabilir
ArvenMom Mmmm11 o çorbalar gerçekten çok iş görüyor hatta balkabaklı ve etliisi var kızım çok seviyor toz mama al gerberin elmalı muzlusu varsa yulaflı kaşık maması yolda hemen küçük kapta yaparsın muz alabilirsin yanına tok tutar iyi olur ve muhakak ince battaniye al ki onun olduğu pencereye ışık gelmesin diye sıkıştırırsın hafiften
Mmmm11 busekarayel Acaba büyüdükçe mi biraz daha rahat oluyor yoksa deneyim arttıkça mı alışıyorlar artık bilemedim ☺️ Sizin de anlattığınız gibi benim de en büyük korkum rahat edemediği, uyuyamadığı için falan ağlayıp huzursuzlanır mı diye 🤷🏻♀️ Ama dediğiniz gibi geceden yola çıkmak daha mantıklı gibi, çok teşekkür ederim 🥰
Mmmm11 ArvenMom çok teşekkürler çok yardımcı oldunuz☺️ Hiç denememiştim aslında dediğiniz marka ürünleri pratik olsbilir gerçekten de . Ne yapabilirim acaba diye düşünüp duruyordum ☺️
sevimliidostlarr Mmmm11 elinin altında bulunması gerekenler ; Suluğu,peçete,bez,oyuncak,mama önlüğü,ıslak mendil,biberonu (sütü maması kullanıyorsa sıcak su termos) cubuk kraker vs
ArvenMom Mmmm11 gerber organic markasının ürünlerini kullanıyorum yolculuk yaparken falan çok işimi görüyor 😊 size de iyi yolculuklar dilerimm
Mmmm11 ArvenMom umarım bizim de rahat bir yolculuğumuz olur , deneyimlerinizi paylaştığınız için çok sağolun tekrardan 🤗