iremosa fyz81 ben de yanımda yatırıyorum çünkü o kadar sık yataktan kalkıp gece boyunca 15-20 kez ona bakım vermem çok çok zor benim için. Böyleyken bile çok sık uyanıyor 😢
iremosa mutluannecik o kadar birebir aynı durumdayız ki.. aahhh.. bir de insana inanılmaz bir sinir basıyor yorgunluktan. Beni en çok bu durumdaki tahammülsüzlüğüm üzüyor
bitboylum cigdem_goktug evet önermiyorlar ama bu şekilde bir düzen oturttuk biz yoksa geceleri uyumuyor ben de oynaya oynaya uyandırıyorum ve uyanırken beni görünce o mutluluk anını her an daha fazla seviyorum
cigdem_goktug bitboylum tabi siz annesi olarak en iyisini daha iyi bilirsiniz ☺️ inşallah daha da iyi olur inşallah 🥰🙏