iremosa ben minik bir güncelleme yapacağım. Canım burnumda bir halde Dr Osman Gönülal’dan online randevu aldım. Acaba benim göremediğim bir sorunu mu var diye. Arkadaşlar “diş” dedi. “Hiçbir sıkıntısı yok, size ihtiyaç duyuyor bakım vermeniz için sık uyanıyor. Olabildiğince hafifletmeye çalışın ağrılarını sonuçta komple çenesi gelişiyor ağrılar olması çok normal. Osanit diş topu, osa jel, dayanılmaz hale gelirse dolven şurup kullanın “ dedi. Benim korkularım daha farklıydı, uykuya regüle olamaması, duyu bütünleme terapi gibi bir şey gerekir mi diye düşünüyordum. Hiç ilgisi yokmuş. Sizlerin de bilgisine